Vielä reilu vuosi sitten huonekaluliike Askon markkinointiassistentti Liisa Hedlund teki joka kuukausi ison työn tilatessaan kaikkien Askon 36:n huonekalumyymälän markkinointiaineistot. Hedlundin käsien kautta kun kulkivat kaikki kampanjamateriaalien tilaukset julisteista esitteisiin. Myös meillä Alduksessa vielä silloin sähköpostitse tehtyjen tilausten käsittely vei aikaa.

Helpotuksen tähän toi verkossa toimiva tilausjärjestelmämme, Aldus Verkko. Sen kautta jokainen Askon myymälä voi itsenäisesti tilata käyntikorttinsa ja kampanjamateriaalinsa suoraan Alduksesta ja Liisa Taiston hoidettavaksi jää vain tilausten valvonta. Alduksen sähköinen tilausjärjestelmä palvelee Askoa luotettavasti ja joustavasti. Se on myös varsin monipuolinen, sillä sinne on luotu lähes 40 tuotetta, joista myymälät voivat valita kulloinkin tarvitsemansa painotuotteet. Se missä Alduksen Verkko -palvelu päihittää manuaalisen tilausprosessin, on nopeus.

– Aikaisemmin prosessi tilauksesta valmiiseen painotuotteeseen kesti 3–4 viikkoa. Nyt myymälämme saavat tuotteensa Alduksen verkkotilausjärjestelmän ansiosta jopa parissa viikossa!, kiitteli Liisa Taisto heti ensimmäisten toimitusten jälkeen.

Yhtä innoissaan Aldus Verkosta on myös Liisan tehtävistä hänen äityislomansa aikana huolehtiva Anna-Maria Nisula.

– Odotin, että uusien työtehtävieni myötä vastuulleni tullut myymälöidemme markkinointi-materiaalien tilaaminen veisi paljonkin aikaa, mutta päinvastoin. Tämä käytössämme oleva Alduksen sähköinen tilausjärjestelmä on osoittautunut todella vaivattomaksi ja nopeaksi.